środa, 26 grudnia 2012

#1 Początek

No wiec zaczynam. 
Podobno pierwszy post należy do tych trudniejszych. Racja. 
Teraz i ja zaczynam jednak ja nie po raz pierwszy. Do niedawna prowadziłam bloga, ale niestety coś mi to uniemożliwia. Ale to może pomińmy xd...
A teraz, po jakimś czasie, znowu naszła mnie ochota na blogowanie. Na jak długo nie wiem, bo jak do wszystkiego mam słomiany zapał, co za każdym razem obiecuje sobie zmienić. Rezultatów na razie brak :). No cóż. W sumie nie wiem co mogę napisać w pierwszym poście bo jak dla mnie jest to trochę trudne by nie zacząć przynudzać czy zbytnio się nie rozpisać, bo sama nie za bardzo lubię czytać postów, które są długie. Dlatego postaram się pisać krotko zwięźle i na temat (postaram się :) ). Mam tez nadzieje, ze moje wypociny zainteresują chociaż nielicznych. Jeżeli tak to liczę na komentarze i dodanie do obserwowanych :). Odwdzięczę się tym samym. 
Podsumowując, co ma być to będzie albo znowu mi się znudzi, albo tym razem to wszystko będzie wyglądać trochę inaczej niż dotychczas. 
Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej zapraszam do zakładki 'O mnie' :).
No wiec, na razie to chyba na tyle.
Do usłyszenia.
Pa :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz