piątek, 28 grudnia 2012

#2 Filmy

Od bardzo długiego czasu, wreszcie konkretnie zaplanowałam sobie wieczór. A mianowicie, wybieram się do kina na 'Hobbita'. Niedługo wychodzę, wiec post będzie dość krótki

No to dzisiaj pogadam też trochę o filmach. 
Niestety muszę przyznać, że jeśli chodzi o filmy to wole to co było kiedyś niż dzisiaj. W sumie, można powiedzieć, ze mam tak ze wszystkim. Teraz rzadko powstają filmy warte oglądania.  Ostatni współczesny, dobry film jak obejrzałam to 'Mój rower'. Zobaczymy co będzie teraz. 

Jeśli chodzi o mój gust co do filmów to po pierwsze...NIENAWIDZĘ ROMANSIDEŁ ;_;. Każdy film romantyczny jest taki sam, lub może powiem inaczej, kończy się tak samo. Czyli wielką, piękna miłością do końca życia... Fuy. 
Nie jestem też wielką fanką horrorów. Kiedyś lubiłam je oglądać, ale z biegiem czasu, uznałam  że każdy zapytany o ulubiony gatunek filmowy odpowiada 'horror'. Przy okazji filmy tego gatunku niestety nie są przeznaczone na moje nerwy :). 
Komedie? Długo, ale to naprawdę długo nie widziałam dobrej komedii. Teraz filmy nazywające się komediami są...po prostu głupie i można powiedzieć humor w nich jest żałosny. 
Dlatego pozostają mi filmy psychologiczne i fantastyczne. Lubie zarazem czytać książki fantastyczne. Bardzo mnie wciągają i po nic mam nagły przypływ wyobraźni :D.
Mam też małą prośbę. Jeżeli ktoś zna dobry film fantastyczny lub psychologiczny to będę wdzięczna za podanie mi tytułu. A teraz  życzcie mi udanego seansu ^^
Teraz muszę się z wami pożegnać bo powinnam już wychodzić. 
No wiec do usłyszenia.
Pa :3 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz