środa, 2 stycznia 2013

#4 Piercing

Czytając tytuł można domyśleć się o czym się dzisiaj wypowiem. Tak, a mianowicie o piercingu.
Jedni go uwielbiają, inni tępią. A co ja myślę na ten temat?
Pamiętam jak w podstawówce na religii odeszliśmy całkowicie od tematu lekcji i siostra zaczęła nam opowiadać coś w stylu, że kolczyki na twarzy to grzech, ponieważ kaleczymy tym swoje ciało. Taa xd. 
Dla mnie to po prostu ozdoba. Kolczyk w nosie, wardze, czy brwi nie jest niczym złym, według mnie wygląda ładnie, a osoba, która go nosi wcale nie jest odzwierciedleniem szatana xd. 
Sama planuje kiedyś zrobić sobie kolczyk. Nie wiem dokładnie w jakim miejscu, wiem, że będzie na twarzy. Niestety moi rodzice też tego nie popierają, mówią, że się oszpecę, a dziewczyny noszące kolczyki wcale nie wyglądają ładnie. Oczywiście, gdy ktoś ma 30 kolczyków w twarzy plus tunele, przez które uszy sięgają do pasa, to prawda, według mnie nie wygląda to ładnie, ale jeżeli komuś to pasuje i podoba się taki styl to nie mam nic przeciwko. Właśnie! Tunele.
Tunele także bardzo mi się podobają. Oczywiście nie za duże  bo jak wspomniałam wyżej  nie pochwalam metrowych dziur w uszach. Podobają mi się małe i skromne, jednak nie wiem czy odważyłabym się na ich zrobienie. Mój próg bólu jest naprawdę, ale to naprawdę niski. Dlatego jak na razie o tunelach nie myślę.

Zauważyłam też. że teoretycznie każda dziewczyna jaką znam ma przekłute uszy. Ja także. A taki kolczyk np. w wardze jest w moim otoczeniu rzadko spotykany. Nie chodzi mi o to, że chcę być zauważana i wyróżniać się z tłumu. Po prostu bycie takim samym jak inni jest nudne :p(tak wiem, hipsterskie podejście)   Jednak wiem jaka byłaby reakcja ludzi z klasy, gdybym któregoś dnia przyszła do szkoły z kolczykiem na twarzy. Nie mówiąc już o nauczycielach. Hm, negatywna...     

Oprócz piercingu lubię też tatuaże. Małe, na nadgarstku, palcu, stopie czy karku. Ale na ten temat wypowiem się kiedy indziej.
Na razie to chyba tyle. 
A dla was piercing to czyste zło i oszpecanie się, czy raczej coś co jest w porządku?
Do usłyszenia.


Pa :3
Zamieszczam też zdjęcia, na których według mnie kolczyki wyglądają wspaniale.

 #1


#2
#3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz