piątek, 11 stycznia 2013

#6 Dziewczyny grające w gry

Po krótkiej przerwie wracam do pisania. Dużo się ostatnio działo i nie miałam chęci ani motywacji na pisanie. No, ale skoro już tu jestem to przejdźmy do rzeczy. A mianowicie, wypowiem się na temat dziewczyn, które grają w gry. Więc...

Mówi się  że dziewczyny w gry grać nie umieją, że robią to zazwyczaj by przypodobać się dla chłopaków. Jak dla mnie jest to trochę dyskryminacja i lekka przesada :). Nie powinno się tak od razu myśleć. Wszystko jest dla ludzi. Zdarzają się dziewczyny, które wiedzą o danej grze więcej niż nie jeden chłopak.
Drugim dziwnym stereotypem jest to, że w gry graja brzydkie, samotne dziewczyny tak zwane no lajfy.
Sama gram w różne gry i nie wypowiem się czy jestem ładna czy brzydka bo nie o to chodzi. Ale nawet jeśli...Jakie to ma znaczenie? Grasz w grę ponieważ ja lubisz i Ci się podoba czy dlatego, żeby znaleźć dziewczynę? Polecam do tego realny świat, nie wirtualny :). Słyszałam też, że takie dziewczyny są(według chłopaków) po prostu nudne. Okej, może siedzenie przed komputerem nie jest jakoś specjalnie fascynujące, ale na stronach takich jak np. kwejk nie raz natrafiłam na obrazek który przedstawia dziewczynę grającą przed komputerem i grającą w LOL'a, wow'a itp, a pod spodem napis 'perfect girl'. Cóż to zależy od chłopaka. Dla jednego taka jest ideałem, dla innego inna jest ideałem.
A wiec dziewczyn grające w gry(nie wiem ile razy użyłam tego słowa) są jednocześnie nudne i pożądane?
Ja nie wiem, wy mnie oświećcie.
Nie wiem co mogłabym w tym temacie jeszcze powiedzieć więc dzisiaj kończę :)
No więc do zobaczenia
Pa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz