niedziela, 17 lutego 2013

#10 Żyj chwilą.

Krótka przerwa od pisania dobiegła końca i pora coś dodać. A ze dzisiaj wzięło mnie na trochę głębsze myślenie, podzielę się tym co udało mi się 'wymyślić'. 

Należę do grupy osób które uwielbiają narzekać, łatwo wprowadzić w smutek i nie wierzą w siebie i swoje możliwości. Tak, to ja.
Jednak dziś doszłam do pewnego wniosku. A mianowicie, zawsze mogło być gorzej. Ludzie wolą narzekać niż się cieszyć bo to jest łatwiejsze. Ale spójrzmy na to tak.
Jutro jest poniedziałek, trzeba iść do szkoły czy pracy. Idziesz pieszo, jedziesz samochodem, taksówką, autobusem, czymkolwiek. Pomyśl, że niektórzy nie ruszą się z domu sami, bez czyjejś pomocy. Ty to potrafisz. Nie musisz np. jeździć na wózku inwalidzkim. Jadąc do pracy nie ma co narzekać, ale cieszyć sie tym, że stać mnie na ten samochód i że go mam, w przeciwieństwie do wielu innych. Taksówka czy autobus- niektórzy nawet na to nie mają pieniędzy. 
Małe rzeczy, niektórzy pewnie powiedzieliby, że nawet za małe żeby się z nich cieszyć. Zastanawiam sie na jednym. Co w tych czasach cieszy ludzi? Świadomość, że jestem w lepszej sytuacji materialnej niż ktoś inny? Pieniądze? Kiedyś się skończą. 
Często też myślimy co będzie dalej. Gorzej, lepiej, tak samo? Niepotrzebnie szukamy odpowiedzi. Liczmy się z tym co jest teraz. Przeszłość minęła, odeszła, nie ma co rozpamiętywać. Przyszłość dopiero przed nami a więc czas pokaże co i jak. 
Zrozumiałam też, że ważne jest aby żyć chwilą. Kiedyś ktoś powiedział 'Jeżeli chcesz rozśmieszyć Boga powiedz mu o swoich planach.' True story. Nie wiem co zjem jutro na śniadanie, a mam myśleć co będzie za parę lat, a nawet miesięcy? Przyszłości tak na prawdę nie można dokładnie zaplanować. W jeden dzień wszystko może się zupełnie zmienić. Dlatego żyjmy chwilą :3!

Do usłyszenia. 
Pa :3 
>KLIK<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz