piątek, 8 lutego 2013

#8 Nienawiść internetowa? Serio ;_;?

No więc, witam po dość długiej przerwie. Ferie, dobiegły końca, powrót do szkoły nie przyszedł mi łatwo i codzienne, wczesne wstawanie sprawia mi nadal duży kłopot. Będąc w UK do głowy przychodziło mi wiele pomysłów na posty. A więc dziś, jeden z nich wykorzystam. Opowiem o tym co stało się ostatnio bardzo modne na portalach społecznościowych, forach, ogółem w internecie. Krótko mówiąc...HEJTING.

Mówi wam coś to słowo? Nie wątpię.
Na czym to tak na prawdę polega? Nienawiść  która szerzy się w internecie, jest niewiarygodna w porównaniu z tą, która występuje w realnym świecie. Racja, prościej jest napisać anonimowo, że ktoś ma krzywy ryj, jest brzydki, głupi i wyjechać jak bardzo go nienawidzę za to, że nosi takie a nie inne ubranie, które mi się nie podoba. HALO! Żyjemy w realnym świecie i tutaj załatwiamy swoje sprawy. No chyba, że czyjeś życie ogranicza się tylko do komputera. Na co dzień czy to w szkole, czy nawet na ulicy spotykamy ludzi, za którymi nie przepadamy, bo rzecz jasna, chyba nie możliwe jest lubienie wszystkich znanych nam osób.
Jednak od zawsze nie rozumiałam co jest fajnego w ranieniu drugiej osoby. Nawet jeżeli jakaś osoba zrobiła mi przykrość, po prostu ją omijam i nie chce mieć z nią nic wspólnego.
Moje zdanie wygląda następująco: Zazdrość, brak wiary w siebie i chęć dowartościowania się sprawia, że ludzi przestają myśleć o uczuciach innych i na pierwszym miejscu stawiają siebie. Nie mam nikomu za złe, jeżeli komuś coś się we mnie nie podoba, wręcz przeciwnie, doceniam szczerość. Lecz tylko wtedy gdy ta osoba mówi coś z sensem i nie są to bezmyślne teksty typu 'masz krzywy ryj'.
Jest też spora grupa ludzi, która każdą krytykę odbiera jako hejting. Według mnie to też nie jest dobra postawa ponieważ świadczy to o kompletnym braku dystansu do siebie, a także o zerowym poczuciu własnej wartości.
Na ten temat można jeszcze dużo powiedzieć, jednak nie chcę się już bardziej w to wgłębiać, gdyż powstałaby chaotyczna notka :).
No więc do zobaczenia :3





Pa :3
Ps. Zapraszam was też na mojego ask'a, czyli dobra informacja dla hejterów ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz