niedziela, 10 marca 2013

#14 Przyjaźń&Miłość

Heej ♥. Wiec tak... Kończymy przerwę, zabieramy się do pisania c:. Poruszę dziś dość ważny jak dla mnie temat. Przyjaźń czy miłość? Co jest ważniejsze?

Jak dobrze wiemy, obie te rzeczy są bardzo ważne w życiu każdego człowieka. Uważam, że przyjaźń jest też w jakiś sposób miłością. Wydaje mi się, że w moim wieku przyjaźń odgrywa większą role. Wiele bardzo młodych osób, wręcz można powiedzieć dzieci, często uważają, ze są już zakochane. Gówno prawda. Dobierają się w pary i często zachowują się tak jakby nikt nie miał się o tym dowiedzieć. Nawet jeśli pojawia się miłość jest to zazwyczaj ta pierwsza. Pierwsza miłość  jak wiecie, rzadko kończy się małżeństwem. Niestety, wręcz przeciwnie, rozstaniem. I w momentach jak te przyjaciel to skarb.

Nigdy nie byłam zakochana, nie angażowałam się w żadne związki i czuję, że to się chyba prędko nie zmieni.
Gdyby wystąpiła taka sytuacja, nigdy nie zapomniałabym o swoich przyjaciółkach. Fakt, często się tak zdarza, że osoby w związkach odstawiają przyjaciół na bok i zajęci są swoim związkiem. A co jeśli już nie będą razem? Nie potrafiłabym sobie tego wybaczyć, a wyrzuty sumienia nie dawały by mi spokoju.

Istnieje też coś jak przyjaźń damsko-męska. Zdania na ten temat są różne. jedni twierdzą, że nie ma czegoś takiego, że prędzej czy później i tak zmieni się to w miłość. Inni twierdzą, że taka przyjaźń ma szanse. Szczerze powiem, że sama już nie wiem co mam o tym myśleć. Jeżeli obie osoby są w związkach, fakt, taka przyjaźń ma jakieś szanse, chociaż z pewnością wywoływałoby to zazdrość u drugiej połówki.
Sama mam ogromne problemy z zazdrością, no, ale to nie na dzisiejszy temat. Jeśli chodzi o takową przyjaźń, uważam, że relacje miedzy np. dwiema dziewczynami są szczersze niż między chłopakiem a dziewczyną . Na pewno przyjaźń dwóch dziewczyn różni się od tej drugiej. Dziewczyna na pewno nie będzie mogła oczekiwać od chłopaka zrozumienia w typowo dziewczęcych sprawach. Nie poleci też z nim na zakupy, czy też nie strzeli sobie słit foci na kamerce.

Istnieje też spora różnica między przyjaźnią chłopaków, a dziewczyn. Dziewczyny przeżywają wszystkie kłótnie, które zaszły miedzy nimi, są pamiętliwe i nie odpuszczają po jednym dniu. Chłopacy  jednego dnia mogą być najgorszymi wrogami, dawać sobie po mordzie itp, a na następny dzień są już najlepszymi przyjaciółmi  Uważam, że kłótnie są w jakimś stopniu potrzebne. Moza wtedy szczerze pogadać, powiedzieć drugiej osobie o swoich uczuciach i zobaczyć jak bardzo zależy nam na tej drugiej osobie. Myślę też, ze u dziewczyn jest więcej czegoś takiego, co nazywamy fałszywością. Chłopacy raczej nie obgadują się za plecami, walą prosto z mostu. Nie chcę przez to powiedzieć, że wszystkie dziewczyny są fałszywe, ale zdaje mi się, że na pewno trochę ich jest.

Podsumowując wszystko co wyżej napisałam :
Przyjaźń i miłość są to najważniejsze rzeczy w życiu. Jeśli o mnie chodzi, mam nadzieje, że miłość kiedyś sama przyjdzie, a na razie powinnam cieszyć się z obecności moich przyjaciół. Zgadzacie się?

Do zobaczenia
Pa :3

2 komentarze:

  1. Bardzo przejrzysty wygląd bloga. podoba nam się, ciekawy post. na pewno będziemy zaglądać tu częściej pozdrawiam
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem zdania, że przyjaźń to o wiele ważniejszy element naszego życia. Miłość, zwłaszcza w młodym wieku, kiedyś odejdzie, a przyjaźń zostanie na zawsze, oczywiście jeśli jest prawdziwa. :)
    Ciekawe przemyślenia, cenię sobie blogi prowadzone z sensem. :)

    http://probujacbycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń