sobota, 2 marca 2013

#12 Tatuaże

heeja :3
Zastanawialiście się kiedyś na zrobieniem sobie tatuażu? Bo ja nie raz. Jest do dla mnie taka 'mini sztuka'. Potrzeba cierpliwości i umiejętności. Niektórzy zdecydowanie ich nadużywają. A to moje zdanie na ten temat..
Myślę, że tatuaż zrobiony bez jakiegokolwiek ukryte przekazu nie ma większego znaczenia. Powinien określać swojego właściciela. 
Często słyszmy też słowa 'Na 18-nastke zrobię sobie tatuaż'. Brzmi to tak jakby był on symbole, no nie wiem, dorosłości? Jednak dla mnie wcale tak nie jest. Znam nie jedna osobe, niepełnoletnią, która posiada tatuaż(Nieumiejętnie wykonany przez kolegę z podwórka c: ). 
Wspominałam już o piercingu. Łączy go z tatuażami jedno zdanie. "Co za dużo to nie zdrowo'. Każdy ma swój gust, jednak dla mnie całe ciało pokryte tatuażami to z lekka oszpecanie się. Nie raz słyszy się w telewizji itp., że wiele sławnych , wytatuowanych osób mówi, że zrobili by teraz wszystko, żeby pozbyć się tatuaży. Dlatego lepiej pomyśleć, zanim machniemy sobie tatuaże, których potem chcemy się pozbyć. 
Jeśli chodzi o miejsca, w których robione są tatuaże, dla mnie najbardziej podobają się na nadgarstku, karku , palcu i dole pleców. I właśnie w tych miejscach mam plany jakiś zrobić. Pożyjemy zobaczymy :3.
Mrr ♥

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.


No i to by było na tyle :3.
Do zobaczenia 
Pa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz