piątek, 22 marca 2013

#16 Czym są pasje i zainteresowania?

 heej :3. Wróciłam. Tak. Nie wiem na jak długo. Uznaląm ,ze musze sobie wznaczyć sobie jakiś czas na prowadzenie bloga bo zdałąm sobie sprawę, że zaczynam go zaniedbywać. A wyswietlenia, komentarze itp rosną, dlatego pora się trochę ogarnąć :).  Do rzeczy. Omówię dziś, jak dla mnie, dość ważny temat. Być może, znajdzie się osoba, która podzieli moje zdanie.

Macie jakieś pasje, zainteresowania, hobby? Co to tak na prawde jest?
Zauważyłam, ze te oto trzy rzeczy sa często mylone z talentem. Zainteresowania rozwijamy dla przyjemności. Dajmy na to np. rysowanie. Nie musisz od razu tworzyć dzieła sztuki,liczy się to, że po prostu to lubisz. Fotografia- twoje zdjęcia nie muszą być wykonane najlepszym sprzętem, jeżeli na prawdę chcesz i to lubisz możesz posłużyć się nawet telefonem.
Natomiast, talent jest to coś co robimy dobrze. Np. śpiew jest często i pasją, i talentem. Jednak, zdaża się tez, że ktoś nie został obdażony ogromnym talentem muzycznym, jednak śpiew sprawia mu przyjemność- wydaje mi się, że to jest wazniejsze.
W moim wieku ludzie jeszcze nie do końca ustalili co jest ich pasją. Znalezienie hobby wcale nie jest łatwe. na pewno jest trudniejsze niż siedzenie cały czas w domu i narzekanie, że nie ma się ani talentu, ani zainteresowań.
Jak dla mnie smutne jest to, że niektórzy chcieliby coś robić, ale po prostu nie mają możliwości. Jak dobrze wiemuy, w dzisiejszych czasach nic nie jestza darmo. Różnego rodzaju kursy i zajecia są zazwyczaj płatne tak samo jak sprzęt. Dlatego cieszę się, że posiadam swój aparat i moge zajmować się fotografią.

No cóż, ten post nie należy do najdłuższych, fakt. Ostatnio myslała, żeby założyc jeszcze jednego bloga. Mam tylko mały dylemat. Nie wiem czy pisać opowiadanie czy prowadzic bloga z życia codziennego.
Moze Wy mi doradzicie?
Do uslyszenia 
Pa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz